רק ספרים הנמצאים במדור "מחסן" נוכחים לבטח על מדפינו. נא לא להגיע לחנות טרם שבדקתם את המצאות הספר באמצעות פניה.

להזמנת הספר לחץ כאן



הבטחת קיימת! - ברלו,ג'נל. סטיוארט,פול



שירות לקוחות ממותג - היתרון התחרותי החדש. מאנגלית: ענבל שגיב.


ספר המציג גישה לניהול קשרי לקוחות המשלבת בין מערך שירות הלקוחות ובין מיתוג החברה והמוצר. על פי המחברים האסטרטגיה של מינוף המיתוג על ידי יצירת שירות לקוחות מאופיין תורמת משמעותית לחיזוק המוצר בשוק.

להזמנת הספר לחץ כאן


רובינזון ספרים
  רובינזון ספרים - נחלת בנימין 31, ת.ד. 4308 תל-אביב 61042   rob_book@netvision.net.il





 ניתאי נאמן, בנייה וקידום אתרים (SEO) -      שחיית תינוקות    צימר    גפת    אמירים    ספרים משומשים   

ספרים משומשים - ספרים עתיקים - קונים ספרים משומשים - ספרים ישנים